ویندوز سندباکس

محیطی جدید در ویندوز 10

ویندوز سندباکس

محیطی جدید در ویندوز 10


حتما تا به حال برایتان پیش آمده است که برنامه‌ کاربردی (اپلیکیشنی) را از اینترنت دانلود کرده‌اید و در مورد اجرای آن بر روی سیستم عامل ویندوز خود به دلیل احتمال آلوده بودن برنامه تردید داشته‌اید. یا رایانامه‌ای حاوی یک پیوست را دریافت کرده‌اید و نسبت به گشودن پیوست مردد بوده‌اید. در این موارد یا خطر را پذیرفته‌اید و برنامه را اجرا کرده‌اید و یا با نصب یک ماشین مجازی و اجرای برنامه بر روی آن از مطمئن بودن برنامه قبل از نصب بر روی سیستم عامل ویندوزتان، اطمینان حاصل کرده‌اید.

  • ۰
  • ۰

جدای هر نیروی انسانی که در شرکتها از سیتمهای سخت افزاری استفاده می کنند ، هر سیستم سخت افزاری نیازمند تعمیر و نگهداری است . چون زمانی که یک سیستم مختل میشود، پرسنل نمیتوانند به کار خود ادامه دهند. زیر ساخت شبکه از نیازهای یک تجارت برای شروع و ادامه حیاتش نشات میگیرد. قابل انکار نیست که زیر ساخت از مهمترین نیازهای هر شرکت بوده و اگر دچار اختلال شود، مشکلات زیادی را برای همه مراحل کار به وجود می آورد.

اتصال کامپیوترها به سرورها در شبکه ، اتصال  و سرعت بالای اینترنت ، پوشش قطعی شبکه وایرلس ( بی سیم) و سرعت آن، از موارد مهم در پایداری زیرساخت شبکه هستند و  جزئی از خدمات پشتیبانی شبکه به حساب می آید.

ادامه مطلب...

  • ۹۸/۰۲/۳۰
  • shayegan shayegan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی